Är det verkligen lov eller drömmer jag?

Det känns helt ofattbart att jag inte ska till skolan imorgon, och helt ofattbart underbart. Jag behöver inte gå upp tidigt! Jag behöver inte ens göra tråkiga skolarbeten!
JAG BEHÖVER INTE ENS ÄTA SVERIGES VIDRIGASTE SKOLMAT!
Det känns för bra för att vara sant. 



Idag har jag och familjen klätt granen, den är totally FABOLOUS! Megan Fox och Heidi Klum är out of fashion i jämförelse. Det kommer definitivt bilder.
Sedan kom Max hit och fick mitt hjärta att purra. Först åt vi spagetti&cournfärs, AHMAGAD vad gott, sedan kollade vi på den bästa julfilmen Elf, och åt Rocky Road. Perfekt söndag. Ingen stress, ingen ångest. Bara chill och gott.

Detta kan jag definitivt vänja mig vid. Gimme gimme lov gimme lov gimme lov lov



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0