fyra jular och en nyår. + USA.

20 December = julfirande.  19 December = julfirande. 24 December = julafton. 27 December= julfirande.
31 December = nyår.


och den 8:e Januari åker jag till USA,
helt ensam i två veckor för att ha min praktik på min farfars företag,
är du nyfiken på vad det är för företag så kan du ju klicka här  
DET ÄR ROLIGT att det äntligen händer något,
men det vore dock en synd att säga att jag inte har panik, men det är lugnt för jag syndar hela  tiden.




Varför har jag panik? Jo

1. Jag kommer inte träffa Max på, shit, två veckor.
2. Jag har så många att handla julklappar till och så lite pengar. Har inte handlat någonting än.
3. Jag har aldrig flugit ensam innan och nu ska jag byta flyg på Heathrow. "Swedish girl missing, mysteriously disappeared at Heathrow"
4.
Dollarn är dyrast ever. tråkigt.  
5. En dag efter att jag kommit hem från USA ska jag börja på praktik i Lund, och det tar två veckor för jetlagen att gå över.......


Yet, underbart, jag får ta allt precis som det kommer.
Det värsta som kan hända är att jag dör och alla ska ändå dö någon gång. brr...





Detta foto tog jag sist jag flög till Boston, med daddy sommaren 2006.






skål.


Kommentarer
Postat av: =)

länken funkar inte:(

2008-12-03 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0