män som grundar välgörenhetsgalor är sjukt sexiga

Vill ni veta vad som gör en sexig man? Vill ni veta vad som gör en man fantastisk?
Ja inte är det en kukpiercing och brun-utan-sol iallafall.


Här har ni en man som skänker bort nästan varenda dollar han tjänar.
Han spelade huvudrollen i Pink Floyd The Wall
och har spelat in musik med Bon Jovi och Bono,
och han har varit nominerad till Nobels Fredspris.
Han grundade världens största välgörenhetsgala Live Aid -85.
Han skrev låten Do they know it's christmas?  som blev listetta i många länder
och alla pengar som tjänades på den låten gick direkt till fattiga i Afrika.

Jag tycker att män som denna man
är mycket sexigare än muskelsprängda fotomodeller.
Jag tycker att män som skriver musik för att få pengar till fattiga
är mycket sexigare än fotbollstjärnor 
och hiphopartister som lägger sina miljoner på bling bling istället för fattiga barn.
 



Han heter Bob Geldof, och så här såg han ut när det begav sig.







Säg till om ni vill att jag ska berätta storyn bakom låten "I Don't Like Mondays", för den är sjukt häftig.

Jag har inte lärt mig infoga Youtubeklipp till bloggen än,
men här kommer en länk på en av världens sexigaste män
av världens bästa anledning.

http://www.youtube.com/watch?v=zdA-2oXzk10





. I DON'T LIKE MONDAYS, I WANNA SHOoT THE WHOLE DAY DOWN
GOOD BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0