några bilder på mig, för det är min blogg




Låtsasblond och låtsascool med kläder från Spencer's och Disneyworld.






Jag hade lösögonfransar och GAP-klänning den kvällen,
min pojkvän fann mig posa med framför min mobilkamera.







Snart är det ett år sedan detta foto togs. Jag gillar det som fan.





Jag.




Jag tänker inte lägga in bilder på mig själv varje dag så var inte ledsen,
jag tänker mest skriva meningslöst skit eller radikal smörja.
fast jag har jävligt höga ambitioner för detta. jag hade ju förfan över 200 läsare på LUNARSTORM!!!!!!!!!!!!


jag kommer aldrig sluta skryta över det. aahh, det var livet. jag var stenhård, elektrisk, jag brann.
men vart tog den där elden vägen?
ja vart tog elden vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0