en blogg om bloggar

Det är deppigt tycker jag, att så mycket handlar om att blogga nu.
Har man ingen blogg så finns man inte i internetvärlden,
och internetvärlden är sorgligt nog nästan större än verkliga världen.

För att bli journalist måste du blogga, för att bli förstådd, för att få kontakter, för att bli känd, 
blah blah blah blaaaaaaaaa.



Vad bevisar det egentligen om ens talang, att man är bra på att skriva om sig själv?
Att skriva om vardagsproblem och dagliga händelser är världelöst för kreativiteten och fantasin,
jag VILL verkligen ha en seriös och aktiv blogg men det är SVÅRT att vara motiverad
när var och varannan människa har en.

Varför skulle någon vilja läsa min blogg? 
Jag har mycket att säga men jag kan ju för fan inte koda.  

en lite äldre än ny bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv på bara. Så länge du fortsätter skriva kommer jag läsa & det med stort nöje. Det glädjer mig att NÅGON använder sin blogg till att skriva om vettiga saker. Även om jag inte kommenterar aktivt så skriker jag "YOU GO GIRL" efter varje inlägg. En vacker dag när du verkar behöva uppmuntring, komplimanger eller rent utav någon som käftar emot, DÅ kommer jag att skriva. Lita på det. men tills vi hörs nästa gång; SKRIV PÅ! DU ÄR SKITDUKTIG OCH DITT ENGAGEMANG I ATT UTTRYCKA ÅSIKTER GÖR SKILLNAD & ÄR VIKTIGT!

2008-11-28 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0