Det är vad det heter fast det ska vara ett Å i början.


Eftersom jag tycker det är så himla skönt och lättande att uttrycka mina åsikter om saker och ting, klaga, gnälla och yttra mig om tankar, orättvisor, känslor och annat som rör sig bakom mitt apatiska ansikte.

Det kommer att bli väldigt tillfredsställande att skriva ner allt skit som snurrar eller skaver.
och denna gång ger jag människor ett val, om de vill höra eller slippa mina tankar och åsikter.
Det händer att jag tvingar folk att lyssna och det är så jävla jobbigt.
För dom alltså.


Och denna såkallade åsiktsblogg kommer bli så jävla behaglig.
För mig alltså.






"vi är alla löv från samma träd"
/Thomas Di Leva


och inlägg av mig, Melissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0