Utan hälsa önskar man sig enbart en


För tre dagar sedan suktade jag efter en utlandsresa. Jag gnällde över att jag inte har några snygga jeans, att busstiderna inte matchar med skoltiderna och fettet på mina överarmar.

Sedan blev mina bihålår ömma, näsan snuvig, mandlarna svullna och tinningen tung. Nu suktar jag bara efter att bli frisk. Frisk så att jag kan börja gnälla över värdsliga saker igen.


Man har det så jävla bra om man gnäller över att man bara har fem par jeans och att man får gå sjutton minuter till skolan varje morgon. Om du gnäller över materiella ting så har du det oftast väldigt bra,
för inte fan gnäller man över en utväxt om man ligger hemma i körtelfeber eller något ännu värre.






Beklagar detta tråkiga, okontroversiella (finns det ett sånt ord?) inlägg men jag är trots allt sjuk och olustig.





"man vet inte vad man har förrän man inte har det kvar"
/mamma



och inlägg av mig, Melissa.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Du har helt rätt, vi människor gnäller för mycket på allt skit. /B.

2008-09-11 @ 21:25:40
URL: http://lifeofsnapshots.blogspot.com
Postat av: Tove

En jäkla massa I-landsproblem det är va vi gnäller om.. Man borde tänka efter mer.. Bakläxa där på mig! :)

2008-09-11 @ 21:34:20
URL: http://touvalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0