Avskedsblues för förlorad älsklingsjacka :(

Björkarna blommar ljusgrönt
Fåglarna sjunger kåtsånger
Valborg. Stockholm. Siesta.
Solen strålar och kastar ut värme
Jag är ledsen. En stor tung tyngd bakom mina revben.

Jag har tappat bort min älskade underbara mintgröna/turkosa vårjacka.
Jag älskade verkligen den jackan, det var den perfekta sommarjackan.
Den passade mig och skyddade mot kyliga vindar men var inte heller för varm.
Det var en 18årspresent jag fick av mina närmsta vänner och den säljs inte mera.
Nu sörjer jag och hatar mig själv och min jävla förmåga att tappa bort saker.


Jag tror jag glömde den på tåget, har ringt Skånetrafikens hittegods ca 300ggr och mejlat.
Allt är svart.


ÄLSKADE JACKA SNÄLLA KOM TILLBAKA!!!!
Inga sommarkvällar utan dig :(





jag var så lycklig med dig <3

Kommentarer
Postat av: ägg

den finns på H&Ms webbshop, så sluta böla.

2009-04-29 @ 22:04:24
Postat av: Johanna

åååhhhh noooo, fattar hur du kännr, många tycker nog sånbt är löjligt, men jag vet!! mina kläder är ALLT så jag hade nog dött lite

2009-04-30 @ 18:00:46
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0