Jag är inte den som tipsar om andras bloggar.

Jag läser inte en enda sk. modeblogg eller storstadsblogg.
Kan inte relatera till dessa då jag knappt gillar varken mode eller storstan
men känslor och poesi kan jag relatera till. Längtan och vrede och sånt.
och denna människa kände jag när jag var fem år gammal och tretton också för den delen.

Detta är inget fjäsk för att få tillbaka  vänskap jag lät glida mellan fingrarna i sjuan,
detta är genuint och helt äkta.

Bergmanrock.blogg.se
den vackraste blogg jag vet
rent skriftligt då.
Lyrik och romantik
öppna sår och metafor
för er som vill luta hakan mot handflatan
och känna någon annans känsla.

Det finns tiotals analoga foton på oss tillsammans men detta är den enda digitala.


Allas vår Jonis är också med. Jag var en punkfjortis och du toker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0