En missnöjd feminists underbara rätt att klaga

Precis som jag började tro att sexismen äntligen börjat dala utför,
så har de en "bara blondiner"-omgång på wipeout, och det hade väl gått an
om det varit några manliga blondiner också,
och inte bara kvinnliga blondiner med löshår/lösnaglar
och hotpants/stringtrosor.
För de hade verkligen valt ut de mest värdelösa barbiebrudarna i skandinavien
att representera blondinger dvs. människor med blondt hår.
Ja förrutom tre styckan varav en var tjock och korthårig,
En hade käkat anabola och hade större adamsäpple än min pappa
och en var en kille som KLÄTT UT sig till blondintjej á la Playboy.

Allt för att förnedra all världens blondiner så mycket som möjligt.
Jag har humor men detta är fan inte roligt.


FYFAN vad arg jag blir.
Sånt jävla nedsättande skit och generaliserande mot alla kvinnliga blondiner.
Det visades ständigt närshots på tuttar och rumpor och alla framstods värdelöst dåliga.
Ja, förrutom killen då som klätt ut sig till tjej för att göra narr av dom andra.




Nästa gång hoppas jag att det är "medelålders gubbe" - tema,
så får ni se hur värdelöst dåliga dom är i hinderbanan.
Eller varför inte manlig modell i speedos-tema?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0