Tatuering.

Jag gillar godiset jag äter just nu,
gör mig fet och dom säger:


Tatuera dig inte där för om fem år har du hängiga överarmar och då är det inte snyggt
men Vadå för hängiga överarmar är väl aldrig särskilt snyggt?

Och dom säger att tatueringar bara är en trend och jag kommer ångra mig senare
men Vadå när jag har velat tatuera mig sedan jag var 13?

Och dom säger spara dina pengar
men det finns inte mycket man kan köpa som varar så länge som en tatuering.
En årskostnad på 28,80 kronor om jag lever till att bli 70 och tatueringen kostar 1500:-
Det tycker jag är en bra investering.


Och dom säger att jag kommer ångra mitt val av motiv. att jag är för ung, omogen.
För tänk så är jag inte feminist om tjugo år
men Vadå, jag kommer ändå minnas att jag brann som en bålgeting för ämnet
och jag lever kanske inte ens om tjugo år, eller har armen kvar
och det finns väl för fan värre saker att ångra
än en tatuering?






Imorgon. <3

Kommentarer
Postat av: jossi

var ska du ha den? :')

2009-04-18 @ 12:45:36
URL: http://bergmanrock.blogg.se/
Postat av: Linda

Såg din tatuering på bilddagboken. Blev riktigt snygg, kommer va ännu snyggare när den har läkt!

Bra val av motiv också, tvivlar på att du kommer ångra det=)

2009-04-18 @ 22:11:29
URL: http://liindiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0