Jag fick det finaste 18årskalaset!

Jag är så lycklig att jag blir darrig i halsen och blöt i ögonen. 
Jag blev överraskad med en fantastisk tvåvånings-tårta med ätbart foto av mig på!
Min familj är så underbart fin och snäll och jag är så lyckligt lottad som har dom.
Min dag idag har varit fantastisk, kan inte tacka tillräckligt.
Kommer somna med ett stort leende på läpparna.

Tack så hemskt mycket
Mamma
Willy
Daddy
Timmy
Mormor
Patrik
Helena
Max
Lisa
Ebbe
Morfar
Ulla
Lina
Putte
Alice
Bitta
Kenneth
Susanne
Karin
Jonte
Jenny
Dag
Viggo
Jarl-Erik
och Vonna
för uppvaktingen på min artonårs-dag.


Detta går helt emot min surfitta/arg realist-image men vad fan gör det
När jag är så glad för allt , smickrad, så satans bortskämd och tursam
som har så många goa människor runt mig.
Vad har jag gjort för att förtjäna denna härliga omgivning?
Och imorgon blir det gille. Det kommer också bli FETT!!!!!!!!!

Här kommer några bilder från mitt kalas.



Jag och THE MASTER CAKE OF ALL CAKES!!!!!!



Nästkusin (eller vad man kallar det, kusins barn) Alice <3


Jag och Mammabjörn <3


Jag + skära i vacker tårta = sorgligt men gott


fantastiskt vackert OCH!!!! ätbart


Daddy, jag och särbo. <3 <3






Tack igen.
Jag känner mig verkligen väl uppvaktad.
Och det är imorgon jag fyller år.
(eller exakt nu för klockan är 00.00)

Grattis till mig.
Jag känner mig inte äldre än men det känns fan helt okej :)

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS MELISSA !:D Ses senare idag ;)



<3

2009-04-11 @ 00:08:39
URL: http://burningstar.blogg.se/
Postat av: Nina

Åhå grattis!:D

2009-04-11 @ 10:25:35
URL: http://niinanilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Måste ju skriva G R A T T I S här med

2009-04-11 @ 16:37:46
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: Mammabjörn=)

DU är bäst och finast och förtjänade vartenda minut på den fina helg du fick i samband med din 18årsdag. Du är helt underbar !!!

2009-04-13 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0