Det lysrörsgula klassrummet utan ventilation gör mig febrig och dum

Nu sitter jag här igen i universums sämsta (och mest obefintliga) ventilation.
alltså mitt klassrum.

Ventilationen är så dålig att vi blir medvetslösa.
Hur ska vi då kunna fokusera på en fattig powerpoint
som en lärare med banal och låg röst redovisar?

DET GÅR INTE
SÄMST VENTILATION
"Men öppna fönstet då"


DET HJÄLPER INTE!
Vi har ETT fönster som går att öppna i ett klassrum för 25 elever.







Jag får feber av dehär.
Kan inte lära mig någonting, eller andas.
Hjärnan får ingen syre. Blodet får ingen syre.
Vi andas in varandras koldioxid och fisar om och om igen.
Det är inte bett från en annan zombie som sprider zombieverksamheten,
det är vårt klassrum som gör det.


Vi är alla trötta zombies.



GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhfjsöhaiwjfklvdsfwfasc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0