Voilá. Hissa eller dissa. Dagens lista. LOL och noll koll. spela roll.

I have one eye in the mirror as I watch myself go by.





Jag har ett dumt likgiltigt uttryck i mitt ansikte på detta foto.
Jag får faktiskt massage av Camper, hennes smala men bestämda fingrar
fick mina porer att erigeras till tusen små goosebumps.


Men, detta foto togs idag med en grym Nikon.
Det är så jag ser ut nuförtiden.


Jag vet jag är inte perfekt, mitt ansikte, min kropp. Inte perfekt.
Jag är ingen Megan Fox.
Jag är ingen annan, och jag ska inte säga att "jag är jävligt glad för det",
för jag hade hellre varit Megan Fox,
men det kunde också vatt så mycket värre.



HÖR NI DET!!!
SLUTA KLAGA PÅ ERA HÅRIGA LÅR ELLER GULA TÄNDER
DET KUNDE VATT SÅ JÄVLA MYCKET VÄRRE






(okej jag erkänner detta blogginlägg var rätt crappy,
jag ville bara ha en ursäkt att lägga upp det nytagna fotot)
















ps. JAG ÄLSKAR LILY ALLENS LÅT NOT FAIR

ds

Kommentarer
Postat av: Johanna

såg ju henne nu i budapest :)



fan innan har jag försökt kommentera skit många av dina blogginlägg, men det brukar vinte gå!! :(

2009-09-02 @ 17:16:50
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot/com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0