Efter att ha sugit vårt blod dog myggorna av alkoholförgiftning.

Fredag var galet. Alltså crazy. Malmö är ett enda stort, blött och suddigt minne
fullt av kärlek och hat, mat och skitprat. 
Igår var jag lat men glad
och ledsen och ångestfylld

Igår var INSANE!
Lyckad 25årsfest för Robin med god mat och alldeles för god dricka 
för att jag skulle motstå frestelsen att sjunkna in i en fyllas fem fantastiska stadier.





Nu låter jag som en tragisk alkoholist
det är jag inte. Bara vissa lördagskvällar. 







På tal om förvirring.





Jag köpte en Rubricks Kub på second hand häromdan.
Satt en ganska lång stund och försökte få en sida orange,
sen blev jag sur. Max försökte men det gick inte!
Sedan kom jag hem och gav den till mamma
som löste den på 50 sekunder.

och sedan lärde hon mig hur man gör
så nu kan jag också klara en sida.



ville bara skryta lite.
see you later defribulator



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0