Ett förjävla gött musiktips

http://www.myspace.com/detarkarlek

Det är Kärlek
heter bandet, och dom har gjort den fantastiskt intressanta låten Jag sa Nej,
Första gången jag hörde den log jag, andra gången diggade jag
och nu har jag lyssnat på den minst 20 gånger och älskar den. Den är så skön och rolig.

Varken djup eller komplicerad. Bara skön.
Lyssna på den! För jag kommer kötta den på alla fester framöver.
Skrika med i texten.


"tack men nej tack
jag vill inte va ofin
men sist vi låg var det faktiskt både
pinsamt och stelt
så jag måste be dig sluta försöka klappa mina ben"


Du å jag, vi kommer aldrig ha en KK-relation.







Kan man annat än digga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0