Fler sommarfoton i ära till mig själv och alla som bryr sig utan att veta det.


Jag leker Baywatch i Åhus när det är svinkallt i vattnet.




Stekhet heting steker i stekhet sol. Stek. Sommar. Bara ett år kvar tills nästa.




Detta foto är från den där kvällen då jag hade jobbat på restaurangen från 17 till 01.30,
för att sedan gå ut och festa till klockan halv fem på morgonen,
för att sedan jobba igen. Oansvarligt? JA! 
Men jag vill ju testa mina gränser lite nu när jag är ung.
Billie och Bella är dom andra mupparna på fotot.




Ååhw. Jag, baby, Willy och Mamma for till Tyskland en solig dag. Det var fint.
Här leker vi Titanicparet 2009.




Nu känner jag att en bild säger mer än ord.




Iiiihhhh!!! Kärlek. Smaskigt! och fint. mums.



Daddy och Jag uppe i fortet på Helsingborgsfestivalen.
Shit vad jag har gjort mycket bra shit denna sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0