Hälsokontroll.

Fys:

Muskelmassa - Strax över obefintlig. Hanna slår mig i armbrytning.
BMI - 18,8. Alltså normal/smal. Dock oproportionerlig, då allt godis jag äter hamnar i brösten.
Kondition - Under all kritik.
Smidighet - Ungefär lika flexibel som den katolska läran.
Intag av näringsämnen - God och riklig mängd vitaminer och andra bra grejer dagligen.
(Lime till min gin&tonic, vindruvor i vinet och potatisen i chipsen.)



Psyk:

Stabil. Desvärre har jag inte några psykiska störningar att diskutera.
Jag är varken deprimerad eller hyper eller destruktiv.
Ibland är jag glad, ibland är jag ledsen.
Ibland är jag lugn och ibland är jag stressad. Fullt normalt.
Dock har jag några väldigt starka fobier och tvångstankar.







Utvärdering:

Standard ung kvinna 2009
Bör träna mer






















(på tal om zigenare har jag klippt av mitt hår och färgat det rosa, blondt och lila)
jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: erika

jag skulle också gärna vilja äta godis så allt hamnar i brösten.

2009-08-08 @ 13:52:00
URL: http://fulaerika.blogspot.com
Postat av: Saga

Jag tycker att du slänger upp en bild på håret! :) Låter as läckert ju!

2009-08-08 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0