Insikt.

Jag var bara inte gjord för dessa dar,
och dessa dar är inte gjorde för mig. 







Å jag blir aldrig din
Du blir aldrig min
man kan inte äga varann.










Detta var ungefär ett och ett halvt år sedan:


Hungry eyes,
I never knew I'd beg down at your feet
Hold on tight
I never knew I know much more than this

Hungry eyes, they stare at me
I know I know
DON'T GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Intet ont anande och nykär, tänkte jag inte på Brody längre fram sjunger:
Hold on to the memory, it's all you've got
I know you'll be there to soak up blood lost






och så The Used låten som gav mig behaglig gåshud när jag saknade dig
"Baby I'm not all right when you go, I'm not fine
so please be all mine."
Vi dedikerade den åt varandra.














Men det var ett och ett halvt år sedan nu.
Allt förändras och allt faller.
Förr eller senare faller allt.





Vi var bara inte gjorda för dessa dar
och dessa dar är inte gjorda för oss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

=(

2009-09-02 @ 17:13:16
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot/com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0