Kalla dem nonsens eller sommarfoton om du vill, låt dom få synas, dem är ju så sköna

Här kommer en serie foton från min sommar, ÄNTLIGEN,
allt jag skrivit om sedan Juni har nu fått illustration
så ladda er kritiska syn och njut.



Jag och en av mina äldsta kompisar Andrée (Vi badade i babypool tillsammans när vi var ~1)
på Pontus student.



Jag träffade ju min näst största idol Nour, det står mer om det mötet i ett inlägg från Juni.




Jag och Daddy chillade i Botaniska Trädgården i Lund,
jag rev ner en Hultsfred-plansch. Detta var alltså INNAN jag var på Hultsfredsfestivalen.




Jag är en sån som klarar av hur intensiv hetta som helst, bara jag har en sval pool,
vilket jag har, vilket är underbart.




Jag såg Melody Club för tredje gången, det var skitbra som vanligt.




Kära vänner på väg hem till Jenny för käk och mys.
För man kan faktiskt inte festa HELA tiden, man måste ju ta det chill ibland.



Åhus igen med familjen, vi tänkte bada lite med havet var ockuperat.
Ganska äckligt.




Glassiiiiiigt.



Kommer fler foton imorgon. ttyn bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0