Mitt sista sommarlovs sista vers är slut.

Okej imorgon börjar skolan.
Bra följder av detta faktum:


- Jag får tillbaka min dator <3<3<3<3
- Får undervisas av en del chilla lärare som jag trivs med
- Ett hyfsat normalt veckoschema
- Social stimulans
- Möjlighet att kanske lära sig någonting



kolla mig, jag har börjat tänka positivt.
Jag försöker iallafall.

Detta var det sista sommarlov i mitt liv,
och ett av de bästa. Malmöfestivalen var awesome igår t ex.
Förrutom det flottiga hånglande hormonstinna paret som stod framför mig under Timbaktu.
Deras tonårsglansiga pormaskar smektes mot varandra. brrr..... de var INTE gulliga,
Och dom hånglade med tungan en halvmeter utan för munnen HELA tiden.
Fan jag ville bara slå dom. Men Timbuktu var awesome as always.


Annars var allt bra. Jag åt:
- Godissnöre
- Kräftrulle
- Belgisk våffla
- Friterad Cemembert (som var nästan lika flottigt som det hånglande paret)

så nu är jag fat princess.
Daddy också, som gjorde mig sällskap under kvällen.




dance like no one is watching
live like there is no tomorrow
peace






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0