Sista dagen på festivalen, le grand final.

Jag måste erkänna att jag har en del minnesluckor från igårkväll,
Om jag på något sätt förolämpade någon oskyldig person igår vill jag citera Vapnet:
"Jag tar tillbaka allt, men ångrar ingenting"
Här är iallafall några utvalda scenarion från igårkväll:


Scen 1.
Jag lockar håret och kommer halvvägs på att jag ser galen ut.
Tio minuter kvar tills festen börjar. Frustration.

Scen 2.
Jag är omgiven av snygga och trevliga människor,
dricker vin, sjunger och äter smörgåstårta på grannens 60årsfest.

Scen 3.
Mer vin. Får höra att jag är lik Annie Lennox. Skryter med mitt amerikanska pass.
Skriker i Kal P Dals låt Johnny Vad Gör Du?
"OCH SÅ KOM BÄNGEN OCH JOHNNY DROG IVÄG
MEN VÄGEN DEN KRÖKTE OCH I VÄGEN STOD DET ETT TRÄD"


Scen 4.
Jag springer med Mr. Random från 60årsfesten till stationen
för att hinna med sista tåget in till stan och festivalen.

Scen 5.
Står i kön till toaletten på Grafitti
och lyckas bli hatad av väldigt många personer på väldigt kort tid.

Scen 6.
Blött gräs. Viktor och Chris hoppar ner i buskar. Jenny hjälper mig.
Svordomar så in i helvete.

Scen 7.
Helt plötsligt är Max bredvid mig, då har jag tydligen bett Jenny ringa honom,
och eftersom Jenny är en ängel klädd i svart, så gjorde hon det.
Poliser kom och var trevliga och gick, och jag skrek efter dom
"DET ÄR NI SOM FÅR JORDEN ATT GÅ RUNT!!!!!!!"






Slut.












Eftersom min skola har tagit min dator
så blir det hemskt besvärligt för mig att lägga in bilder.
Var arg på dom, inte på mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu kommer ett lite av mitt minne tillbaka, förstår inte hur jag kan ha varit till någon hjälp i mitt brutala fylleslag, Men glad att jag var det iaf :)

2009-08-10 @ 22:15:17
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0