Sommarlovets sista vecka.

Jag har verkligen ångest inför skolan.
Känns som att allt hat jag stängt inne under sommaren snart blommar ut,
all hopplöshet, vrede och frustration exploderar snart.

Lärarna är snart orättvisa igen. Själviska och ignoranta.  >>ORÄTTVISA<<
Datorn kommer vara segare än någonsin, och schemat sämre.
Förseningar kommer inte att tolereras, och bussarna kommer att gå sämre.

De nya ettorna kommer att irritera mig.
Maten kommer att göra mig illamående och trött. 
Det kommer att ha uppstått nya regler som eleverna klagar på, men utan resultat.

Press, stress, skriva ingress
konstigt man blir less?


Visst har jag god inställning, visst är jag positiv?
Nej det är jag inte, men det är ju också John Bauergymnasiet i Hässleholm jag pratar om. 
Tänk på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0