Vh1

Nu ska jag iväg ett tag igen och jobba sönder den sista veckan av sommarlovet,
så jag skriver två blogginlägg ikväll för att nästan kompensera.






Jag älskar tvkanalerna Vh1. Speciellt Vh1 classic,
för Mtv står inte längre för MusicTelevision utan för Fucking Crap and Mindeating Bullshit. 
vilket är helt befängt, 
och Ztv är inte mycket bättre, men Vh1 Classic spelar musik dygnet runt,
ingen reklam. Älskar det. 

Den senaste kvarten har de spelat videon till följande låtar:
Queen - Bohemian Rhapsody
Foo Fighters - Big Me
The Clash - London Calling
och någon Jimi Hendrix låt.

behöver jag säga mer?
skitbra. för nog avskyr jag nog hiphop och r'n'b lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0