Jag fotar - alltså finns jag + lite paranteser om ännu en superfab helg i mitt färggranna liv

Fredagen skulle bli "lugn" och "ansvarsfull".
Jag filmade mycket, men några få störda festbilder blev det ändå,
allt roligt som händer måste ju dokumenteras. Annars har det inte hänt (typ)
iallafall på internet, och internet är ju allt nuförtiden. Större än rymden,
ja till och med större än Obama.
Och nej, kvällen blev inte lugn utan väldigt händelserik, busig och superfun

Illustration:

Grrrr min tjejkompis är läcker. 
och dom säger ibland att jag har för mycket smink, men dom fattar ju ingenting.


VATTEN!!! Med mycket is. Aah maaah gaaaaaad

Lördag var också awesome. "Lussevaka" som dom kallar det,
ännu ett tillfälle att fira. TÄNKTE INTE FOTA ALLS, men dom tvingade mig.
They made me do it... och givetvis lägger jag ut lite,
för vissa bilder är bara för awesome för att inte dela med sig av.

Illustration 2:




Skulle skriva något fräckt här men har glömt vad det var.
Nästan bud på att gå ut och fånga snöflingor med tungan,
men jag sitter hellre här under min korkek och luktar på blommorna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att jag tycker du är så jävla vacker! Plus att jag inte hade en aning om att du känner min plastbrorsa jonte=)

2009-12-18 @ 13:48:30
URL: http://liindiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0