Egentligen är detta bara såååå too much, men jag skriver vad fan jag känner för

JAG ÄR FÖR ENGAGERAD JUST NU. Men vad faaan livet är kort,
jag har allt att förlora men misstag och skit är så relativt. ångest är inte bottenlöst.
Vem bestämmer rätt och fel, och när står man med facit i hand? fuck it.
Såhär sjunger hon i låten som av ren tillfällighet spelades när jag tänkte
på den där störda fina jävla killen ni vet. Ni vet?

Holy eyes, I never knew I'd beg down at your feet
Hold on tight, I never knew I'd know much more than this
Open sky, the wave of pain, the scent of you is bliss
Hungry eyes, they stare at me...
I know, I know

DON'T GO!!!!!!!!!

Hold on to the memory, it's all you've got...

Ibland passar låtar rätt bra som soundtrack till situationer i det verkliga livet.
Jag vet att jag lade upp den för inte alls länge sedan, men den tål att ses igen.



Ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0