Fab utan fest, fredagsmys utan fredag, feature Janina



Istället för att dra till Helsingör och supa skallen av oss,
så tänkte jag och Janina på vår lever, vårt rykte samt vår plånbok
och bestämde oss för att ha fredagsmys på en lördag.

Vi började att titta på Inglorious Basterds och äta godis,
men vi pratade sönder Tarantinos genialiska repliker så vi bestämde oss rätt snabbt
för att göra något som tål lite snick snack.
Janina lät mig ta för mig av min buffé utav smink, med hennes ansikte som målarduk.
Voilá!




Sedan fick hon fria händer att göra en såkallad makeover på mig...
Före - Efter

holy smoke!!! haha.


Jag älskar smink. Janina älskar foto. Jag är grym i photoshop. What ya think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0