från weekday till vågen på 30 sekunder (och hur fan ska jag ha råd med studentresan?)

Idag har jag brännt en tusing i Malmö, för att fira studiebidraget (1050 kr).
Men det är gött, för jag har handlat mer än hälften av julklapparna
och fått komplimanger av den SJUKT SNYGGA expediten på Weekday
(han med väldigt långt, brunt hår, lite skägg och rock-tisha).

Han gillade jeansen jag bar just då och sade att jag visst kunde få på mig 26:or,
vilket jag (surprise) faktiskt kunde. Har blivit smalare utan att märka det,
vilket inte är bra. Jag tycker nämligen det är sjukt fab med mulliga tjejer,
och fett nice. Curvy girls rule.

Jag borde nog träna mer, bygga upp muskler. Har så pinsamt klena armar.
Kan inte misshandla några män alls med biceps tunna som senor.

MEN
det är lätt att gnälla över det man inte har
istället för att vara glad för det man har.

Jag är iallafall skitglad över mina nya, svarta cheap monday-jeans med hög midja,
samt mindre julklapps press stress piss.
AND THAT'S THAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0