Happy christmas your arse, I pray god it's our last

Pekar med lillfingret medan jag övertygande förklarar finesserna och charmen
i den nya kollektionen Thomas Sabo-berlocker med jultema.

Kunderna blir oftast lika sålda som smyckena och handlar för minst tusen kronor,
varpå jag slår in Hässleholms näst finaste julklappar och muntert önskar dom alla
en RIKTIGT god jul!

På bussen hem dreglar jag apatiskt av matthet och ber alla att bara försvinna,
(tänkte skriva dra åt helvete fast dom är ju bara människor precis som jag).
Lotta Engbergs julskiva ekar i mit huvud, det tär på psyket. Fräter på mitt IQ.
Hur kan en människa vara så irriterande förbannat jävla folkkär och klämkäck?
110% dansband och schlager. Känns som naglar mot en griffeltavla.
GE MIG THE POGUES!!! Mmmm bra julmusik. <3
Det bästa är när hon sjunger till honom

You scumbag you maggot
You cheap lousy faggot
Happy christmas your arse
I pray god it´s our last.


Jag uppdaterade inte alls igår, som ni antagligen märkte och sörjde över,
gungandes fram och tillbaka i fosterställning invirad i ett fuktigt badlakan.
Istället för att uppdatera blev jag bortskämd, omhändertagen och värmd.
Mer kan jag inte säga, ty även bloggkändisar som jag måste ju ha ett privatliv
HE HHE HE HE

Imorgon ska jag jobba från 10 till 19 så sitt inte och uppdatera min sida,
gör något istället. Måla lite kanske, det hade jag gjort om jag haft tid.


ps. Jag är ingen grinch. julen är fin.

Kommentarer
Postat av: Saga

Det är också min favorit jul sång Ger jul feelings i hela kroppen tycker jag. Riktigt bra, inte så jävla cheesy som alla andra jul sånger. God jul!

2009-12-23 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0