Juldagen blir svår att slå

JAG MÅSTE TILL DEBASER IGEN! Vilket ställe. Shit.
Spelningarna var grymma, människorna var vrålsnygga, musiken fet.

Hela juldagen och firandet med daddy och helena var underbart,
maten var heeelt insane och drickan gjorde mig heeelt insane.
Jag fick en eyeshadow-palette med 48 olika färger,
En 80's classics samling med tre skivor, badbomb, väska, pop&rockspel,
pandaklocka (!!!) och sist men inte minst en SIESTA-BILJETT!!!!!!!!!!!!
happy happy mel.

Här kommer MÅNGA foton från kvällen oj oj oj.
Ska göra en film också när jag har tid. Kvällar som igår är fan värda att göras till film.








Träffade min gamla polare Nour på dasset. WOHO

Kommentarer
Postat av: Linda

Gillar ditt läppstift... vart har du köpt det?

2009-12-26 @ 21:17:15
URL: http://liindiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0