Från fem till fab

Ville egentligen bara säga att idag var jag på mitt femte biobesök
inom loppet av två månader.
Och att jag mest lyssnar på Kim Larsen och Thåström nuförtiden.
Ibland lite Simon & Garfunkel, ibland lite Markus Krunegård
men mest av allt Kim Larsen och Thåström.
Mycket män. Attans, jag som hatar män.

I skrivande stund längtar jag till ännu en rodnande, skimrande helg.
Hoppas jag inte blir besviken igen, eller att någon blir besviken på mig.
Besvikelse sucks. Fabolusitet äger,
ungefär lika fab som jag på detta foto från Hultan


faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay


Kommentarer
Postat av: Trollgubben

Jag representerar hela trollgubben.

Jag gillar kakor

2009-12-03 @ 10:11:55
Postat av: Trollgubbar

EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT:EDIT: Och jag gillar chipstuttar, men inte skratt eller fatta.

Inte politik, musik eller filosofi, och inte poesi.

Lindahl är kåt



EDIT: Jag säljer chips för en femma

2009-12-03 @ 10:13:14
Postat av: Johanna

Qbar på lördag?? e r k ä n n!

2009-12-03 @ 17:35:45
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0