Lipsyl duger inte, jag vet vad jag vill ha

Jag vill ha chapstick, vilken som helst, bara en amerikansk fucking chap stick
köpt på CVS eller Wallgreens och den kostar 1.79$ typ. NOW!

Jag köpte ett gäng när jag var där för ett år sedan, men dom är slut nu
såhär lagom till minusgraderna. Mina läppar är obelåtna, missnöjda.
Vill bara balsamera dom, fukta och smörja in med, ta hand om.

Lipsyl är inte samma sak, inte i närheten. Lipsyl är som ett lager av kemisk produkt, vax
luktar konstigt, känns kletigt... Chapstick är något alldeles extra.
Finns i olika dofter och smaker, medicinisk eller omedicinisk, rosa eller färglös
TILL OCH MED MED GLITTER I! Alltså sparkles som dom säger i staterna you know, ha-ha.
Får mig att vilja att någon ska pussa mig bara för att känna hur mjuka mina läppar är
får mig att bara blunda och njuuuuuuuuta av hur ett par glada läppar tackar mig
tack ska du ha melissa för att du tar hand om oss så bra, säger dom

folk på tåget kollar lite konstigt på mig. Fast inte nu längre
för mina chapstick är slut och mina läppar surar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpp försvarets hudsalva på apoteket. Den gröna och inte den rosa (från rosa bandet) den är dålig. Kostar nog 10 kr har jag för mig =)

2009-12-22 @ 00:30:45
Postat av: Jessica

om du vill ha utan animaliska produkter och skit, köp yves rochers lipsyl, de gjorda på mandelkärnor är apbra! (går att beställa på internet tror jag men finns ju affär i malmö)

2009-12-23 @ 00:06:42
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag såg chapsticks i en liiden fin affär nära mig. MIXHUET!!!!!!!!!!! I kassan.. hihi.. men jag vet inte vad du tycker om dom.. du kan ju kolla.

2009-12-23 @ 20:51:42
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0