Jag hatar mänskligheten, onda giriga jävla mördare

Vi människor sätter oss själva långt över djuren och tror vi är så mycket bättre
och smartare, tusen divisioner högre spelar vi, ja det går inte ens att jämföra.
Djur är bara djur, människor är MÄNNISKOR
tycker vi.

Men tänk om lite, snälla gör det.
För det är verkligen vi männisor som är korkade, äckliga, idiotiska och onda.
Bara det faktum att vi mördar varandra hela tiden borde vara övertygande.
Lejon dödar inte andra lejon (slagsmål för maktspelets skull)
för vad vinner ett lejon på att döda ett annat lejon?
Vad vinner en krokodil, en häst, en anka? Ingenting, så dom gör inte det.
Dödar inte sina egna.

Men det gör vi, som fan. Utan hänsyn, utan logik. Bara dödar. Det är så jävla onödigt.
Folk blir ju sjuka, är med i olyckor, blir gamla och dör hela tiden
räcker inte det?
Vilken korkad jävla idiotras är så förbannat ond att den mördar sina egna?
Vad fan vinner vi på det? Hur svårt kan det vara att INTE kriga?
VARFÖR? Självförsvar? Makt? Pengar? Är det värt det?

Så ser vi ändå ner på "de korkade" djuren. Dödar miljoner kycklingar på fabrik
varje dag, fast Vad är ett kycklingliv mer eller mindre?
hehhe GE MIG, jag vill äta kycklingliket. Tugga i mig dess muskler
utan minsta tanke på att detta fan har varit ett levande, oskyldigt djur
som jag sväljer.

Det är vi som är onda, oss jag hatar. Jag hatar oss så.
Djuren har inte gjort ett skit, inte sabbat någon natur, krigat eller sårat.
De bara är. Får jorden att gå runt. Fyller ett syfte.
Vi människor fyller inte ett enda syfte i näringskedjan. Vi enbart sabbar.
Rubbar hela balansen på jorden med vårt eget storhetvansinne.

True story

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver att vi dödar små kycklingar och så vidare. Att det är sååå synd om djuren. Men vad gör inte djuren själva då? Det är ju inte så att dem lever på enbart växter. Dem dödar ju också andra djur för att få föda och överleva. Sen HUR vi människor dödar djuren är en annan sak. Hoppas du förstår vad jag menar.

2009-12-16 @ 20:43:52
Postat av: Melissa

Men djuren gör det för att dom MÅSTE, för att det är instinkt, det finns inget annat sätt. Människor kan lätt leva på grönsaker, rotfrukter, bönor, bröd, pasta, ris osv. Sedan handlade inlägget om att VI DÖDAR VARANDRA, djuren dödar ju inte sin egen ras.

2009-12-16 @ 22:18:24
Postat av: Oskar

Melissa, om man kunde knullat någons tankesätt och intellekt, så hade jag velat knulla ditt.

2009-12-16 @ 22:30:38
URL: http://augustburnsred.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaaaha så det är inte synd om fiskarna då? du käkar väl fisk ???????

2009-12-16 @ 22:36:59
Postat av: Melissa

nepp inte synd om fiskarna. Fiskar är ett satans påfund. skoja.

Jag ska sluta äta fisk

2009-12-16 @ 22:39:25
Postat av: josefine

true story <3 höhö internethjärta!!! nejmen allvar.

2009-12-16 @ 23:24:06
Postat av: randomX

Du har lite fel.

2009-12-19 @ 17:17:22
Postat av: Jessica

Djuren dödar för att överleva; ja. Men vi dödar inte för att överleva, vi dödar för vår njutnings skull.

Krig osv har genom alla tider haft med makt att göra, och visst är det sjukt? Men jag antar att det enda som finns att göra är att visa att vi själva är bättre och stå för och sprida vad vi själva tror på.

2009-12-20 @ 19:24:34
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0