"Som lingon och mjölk" sade hon och begrundade mitt hår. Och något om att få människor kan bära upp denna färg.

Men vad vet jag?
Har haft så många frisyrer och färger nu att jag själv inte märker någon skillnad.
Hur ska då ni kunna göra det?

 Kort på ena sidan igen. Dejá vu big time

Och som ni ser är det fortfarande fint att vara blek som Kate Winslet.
Det är ju trots allt vinter och ingen vill ha hudcancer eller stinka BrunUtanSol.

Kan nog få denna frisyr också att funka. Rocka. Work it babe yeee haaw
OKEJ ska bara äta nåt först.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Wow! Frisyren blev ju helt kalas!



Och klart att man inte ska sola mitt i vintern eller använda brun utan sol (det funkar ALDRIG bra)! Naturlig hudfärg is the shit.

2009-12-08 @ 20:24:47
Postat av: Jenny

Är ju själv ett fan av att ha det kortare på ena sidan, du passar i det som fan! Love it.

2009-12-08 @ 20:34:04
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0