Rummet som gud glömde, men blev jävligt bra ändå

Du har vantrivts på ditt rum alltför länge nu, sa den lilla elfen på min axel.
Nu är mitt rum städat från grunden, om och nymöblerat och mycket mer awesome!
Jag har ännu ingen tv, soffa eller fåtölj men jag har klarat mig så i tolv år nu.
Jag klarar mig nog tills jag flyttar ut.



En av väggarna, före - efter.







Jag var tvungen att slänga några kilo smink eftersom det blivit för gammalt / fick inte plats någonstans. Det kändes inte särskilt bra.
Jag är inte färdig än, men nästan :) sedan är alla välkomna hem till mig på ingenting.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ungefär en av de drygaste sakerna att göra, men helt klart det bästa när det är gjort.

2009-02-19 @ 16:19:48
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0