jag behöver vitaminer och hjärn

Jag trodde ingen skulle märka om slutade upptadera min blogg,
eftersom nästan ingen läser den ändå.
Men någon har märkt och nu ska jag skriva något.


Jag har varit i USA, vad vill ni ha?
Undrar ni hur det va?
Jotack, bara bra.

Ja vad ska jag säga? Ingen vill läsa min dagbok som jag faktiskt skrev varje kväll.
Varje kväll skrev jag personligt vad jag hade gjort.
Allt ifrån att ha mensvärk utan mens till utsikten från Parkerhouse i Boston.

Jag har lagt in massor med bilder med text på bilddagboken. Knappt fem kommentarer,
det finns väl inte någon som genuint kan bry sig?
Det var bra. vad mer ska jag säga?




Jag funderar på att raka av mitt hår eller gå ner 15 kg,
för jag är så trött på mitt utseende. Det går fortare att raka av håret.
Jag kommer inte att göra det.

Här är en bild på mig i USA, ser ut lite som göteborg fast med snö.
skriver snart mer HEJDÅ





Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har precis discoverd din blogg, and me like.. jag tycker du ska keep om blogging

2009-02-05 @ 10:07:15
URL: http://www.bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: Jona

GÖR NÅGOT GALET MED HÅRET, JA! Det vart en bra idé! då mår man mycket bättre efter också

och fortsätt blogga. jag klickar på din länk som en liten tönt minst fyra gånger varje dag.

2009-02-05 @ 11:08:47
URL: http://wolferine.blogspot.com
Postat av: Pontiz

jag ska sluta kommentera dina bilder. för du svarar aldrig! :( är det bara för att jag är så mycket mer superior?

2009-02-06 @ 01:47:44
URL: http://pontusauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0