Blickar bakåt 4 år. Blickar framåt 4 dagar

Exakt detta skrev jag på lunarstorm för exakt 4 år sedan.

nu är farmor på mej också
alltid samma tjat
"du är tretton du behöver inte spendera en timme på att sminka dej! du är tretton du ska inte bry dej om killar du är tretton du är ju bara ett BARN!!!"

okej. jag är tretton år men 13 DET ÄR BARA SIFFROR!!! man mognar ju olika!
dessutom.. så före i tiden är jag inte! jag röker inte! jag knarkar inte! jag dricker inte ens. aldrig! jag är skitduktig!
alla har ju olika intressen och min råkar nu vara att pyssla med kläder och håret och sminka mej etc.

de ända vuxna kan göra är att sitta på sin feta rövar och klaga. bitchkärringar och gubbjävlar. bara för att dom vill att tonåringar ska vara efterblivna?  herregud hur många
trettonåringar älskar att plugga geografi och lyssna på beatles? ibland e de bra att mogna tidigt! ni vuxna fattar inte att tiden går!!! kan ni inte fatta de?

jävla gamlingar. ni fattar ju ingenting.

dessuton är jag snart 14




typ så såg jag ut när jag var 13 snart 14.





Det var fyra år sedan. Och om fyra dagar åker jag till USA för tionde gången i mitt liv tror jag. Det är också första gången jag flyger helt ensam, är i England och praktiserar två veckor.

Det jag är mest orolig för är allt ansvar jag måste ta.
Jag är nämligen extremt ansvarslös, slarvig, disträ, förvirrad
och logiskt tänkande är inte min grej. baaah

Ah jag måste köpa batteri till min kamera så jag kan fota! AAAAH FYRA DAGAR KVAR!!!
JAG MÅSTE PACKA OCH TRÄFFA MINA VÄNNER OCH MIN PAPPA
OCH KÖPA JULKLAPPAR OCH OCH OCH aaaaah.




resfeber. tänk om jag dör.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0