Det är inte komplicerat att gå ner i vikt


Jag är så trött på alla jävla dieter! Tönt tips om vad du ska äta hela dagen, varje dag. En vidrig näringsdrink gör ingen lycklig. Den gör bara att du inte pallar med skiten.

Skärp er för fan med alla jävla tönt-dieter. Ät nyttigare och rör dig mer. Så lätt är det!
Inga hemlisar, knep eller tips hjälper, endast detta:
Ät mindre och nyttigare och rör dig mycket!




Jag är en sucker för chips och godis. Framför allt ost, jag vill ha MYCKET ost på mackan! Älskar mögelost och brieost och ost-chips och cheddar och mozzarella och fetaost och dansk ost och italiensk ost och vitlöksost och fransk, aaaah <3


Jag är just nu 164 cm lång och väger 51 kg, men jag har extremt lite muskler och ganska mycket fett på kroppen.
och om jag vill gå ner i vikt så äter jag mindre ost och skit och mer grönsaker,
och rör mig mer. så enkelt är det
Och om jag INTE bryr mig så skiter jag i vilket och slutar böla om det.  



så sluta wiena nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon gång varit överviktig och gått ner i vikt?

Nä, precis.

Det är inte så jävla enkelt att gå ner i vikt.

2009-11-22 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0