Resfeber och dålig planering

Jag är en fet liten datornörd och nu har jag inte suttit vid datorn på två dagar, eftersom jag inte haft tid. Blondinbella hade kallat detta tjänsledighet men jag får tyvärr inte pengar för mitt ordbajseri så jag är bara en kass bloggare numera. Det kommer nog bli ännu sämre två veckor framöver när hela min fysiska existens förflyttats över atlanten till USAhålan.


på tal om atlanten.
En okänd tjej rekomenderade min blogg i sin blogg. Tack så mycket. MER SÅNT!
oooooooch om ni inte tror mig så heter hon Belinda Borg tror jag, enligt hennes blogg iallafall.
så är det.


På torsdag kommer jag att resa i ~ 20 timmar helt själv. Det kommer bli ensamt.
Jag vet att jag tjatar. Idag har jag packat. Undrar vad jag glömt.



Kan någon påminna mig om viktiga saker att ta med sig
när man ska femton tusen mil bort i femton dagar?






Nu ska jag äta potatismos och fiskpinnar. Imorgon ska jag sända radio i Lund. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ska nämna att någon nämnt dig så ska du iallafall nämna vem.

2009-01-06 @ 19:01:40
Postat av: pontzz

SVENSKA fiskpinnar borde du ta med dig! tror inte att amerikats version är lika god! tandborste, underkläder, vanliga kläder (helst lite spexiga), ett sällskapsspel, en morot med tillhörande dippa etc. sen ska du ta med nåt kul hem till mig :)

2009-01-07 @ 22:21:21
URL: http://pontusauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0