N e r v o s i t e t s u t s l a g

Jag har aldig haft problem med mina armbågar, men sista tiden har de varit röda och gjort lite ont när jag lutat mig mot något. Igår var de svullna och torra, och jag blev fast beslutan om att jag har fåft Psoriasis. Googlar runt lite och får reda på att det är en obotlig hudsjukdum och den ser riktigt jävla hemskt ut och man kan få den över hela kroppen och det gör  jätteont....... :( ..hoppas jag bara är hypokondrisk.





Sedan gjorde mitt tredje och senaste hål i vänster öra mig ledsen.
Smärta, utslag och svullnad. Hej hej nickelallergi bye bye örhänge.
Sedan har jag fått nageltrång (sveriges fulaste ord?) på höger stortå. Ont.
Jag har biverkningar efter mina nya ppiller = huvudvärk nästan hela tiden.


Jag vet inte vart jag vill komma med detta gnäll, inte vill jag ha empati iallafall.
Jag vill bara ha någon som förstår hur löjligt tramsigt och mesigt rädd jag är
helt i onödan, så att någon kan trösta mig och säga att ALLT KOMMER GÅ BRA
och verkligen mena det.






09.09 imorgon börjar min resa.
Jag har med mig Panda Max, fyra par leggings och min rumpa.




yesterday is history
tomorrow is a mystery
today is a gift
bye


Kommentarer
Postat av: erika carlén

jag har också psoriasis och ja det gör jätteont! :(

haha, sveriges fulaste ord är pöl!

2009-01-08 @ 19:28:42
URL: http://ecarlen.blogspot.com/
Postat av: Julia Fuentes

det blir bra :)

2009-01-09 @ 15:20:38
URL: http://chulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0