Ytterligare fler foton från Hultsfred.

Obviously skrev jag ingenting igår eftersom vi var på vift hela dagen,
med huvudmål Tyskland. Idag har jag jobbat hela dagen. 

och här kommer fler foton från Hultsfredsfestivalen.
Jag ska snart börja skriva saker igen, så ni slipper glo på alla trevliga foton.



Jag och Lollo på serveringen under Kings of Leon. Bra utsikt och en kall cider.
Kings of Leon var bra, men inte mer än så.




Hela denna jävla dag regnade sönder. Jag dränkte mina sorger i sprit, hets-åt
och somnade i mitt eget knä innan klockan sex.



Här ser vi alla ut att ha rymt från en klinik.



The weather of Hultsfred abused my heart.
Jävla äckelregn.






Men vi hade rätt trevligt ändå...










more or less







Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så hottie på alla bilderna juuu.

Även dom andra från hultsfred

2009-07-18 @ 20:28:03
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com
Postat av: jenny

jag

hatar

dig.



jag vill inte bli påmind om den dagen, fattar du? :(

2009-07-19 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0