Gårdagen i lång korthet.

MIN DAG IGÅR:

VAKNA
DUSCHA
RAKA

HONEY
BABY
SUNNY

OMELETT
SUSHI
SVETT

SOLEN
MUSIKEN
POOLEN

MOLN
KÄRLEK
INGET RIMMAR PÅ MOLN


He he....he. Det var min förmiddag.
Sedan åkte jag till Åhus och jobbade som servitris på en restaurang,
det var det stressigaste jag gjort i hela mitt liv,
för jag hade 8 bord att serva samtidigt.
Jag spillde vin och snubblade,
men jag fick många hundralappar och tjugor i dricks.



Klockan elva ställde jag mig i luckan och började sälja alkoholhaltiga drycker.
Klockan ett fick jag sluta, hela kroppen värkte efter åtta timmars slit
och jag hade inte ätit sedan frukost.

En kollega ville att jag skulle följa med till handelsbaren.
Svettig, trött och öm med gammalt, smuligt smink tänkte jag
Fan jag lever bara en gång,
och resten av historien består av trevliga, berusade minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0