hår och fett is the new shit

Jag längtar tills det blir vanligt att inte raka benen/armhålorna/musen igen.
För nån gång i början av 90-talet så kom denna trend,
och den blir bara mer och mer bisarr och ansträngande.
Att ha hår kvar på något av dessa ställen är synonymt med socialt självmord.
Man kan lika gärna bada i kiss och bajs.

Jag hoppas att det vänder snart, 
och även den här fjantiga smal-trenden som hållit i sig i några decennier.
Snart ska man förhoppningsvis vara mullig och hårig igen,
precis som de flesta kvinnor egentligen är av naturen.



Hoppas det inte dröjer så länge.
Längtar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hmm asså även o det inte var "modernt"

längre hade jag fan ändå rakat mig.

Man känner sig bra mycket fräschare faktiskt.

Det märker man själv om man är lat nån dag men sen när man går loss med hyveln

hur gött det är. . . he he



But I see your point ;)

2009-08-06 @ 14:53:55
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0