Jag är seriös med ett ryck i mungipan, när jag säger att Alla män är svin.

Väldigt många män är våldsamma svin
som visar sin äckliga pung så fort dom får tillfälle.

Försöker övertala det kvinnliga butiksbiträdet att ta emot ett ogiltigt kvitto.
Hade det varit en medelålders, ölmagehavande man som stod i kassan,
då hade respekten och förståendet flödat.

Jag hatar när tjejer objektifierar sig själva efter som det för väntas av dom.
Men jag förstår dom verkligen.
Jag hatar mig själv eftersom även jag lever efter min överlevnadsinstinkt;
att göra allt för att bli respekterad och framgångsrik i sociala kretser.
Är jag inte snygg så är jag inte ett värdefullt umgänge eller ens värd att fråga om vägen.

Vad har jag för val?



Det är fan inte mitt fel.
Det är alla vidrigahårigapungvisandesvettigalönnfetahögljudda mäns fel,
som grundar den där tidningen.
Det är lite omslagsflickans fel också, men framför allt alla äckel som köper tidningen.

Och det är inte kvinnor som gör det.





(ps. alla män är inte svin. En del är skunkar, rävar eller gamar.)

(ps2. jag är medveten om att jag generaliserar radikalt)


Kommentarer
Postat av: Beeenjamin

Åhååå, äntligen skriver du något sånt här roligt :)

Men alla de där smala, snygga och rika kvinnorna som tycker att de är så jävla mycket bättre än oss vanliga, dödliga och fattiga pojkar då?

Det är det aldrig någon som nämner.

Det är två sidor av samma mynt :)

2009-07-06 @ 20:58:48
Postat av: gail

men---they are also just chickens!! haha!

2011-05-03 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0