...och nu ger ni er på punken också era dumma jävla mode-idioter.

Senast idag läste jag att rock-looken är ute
och det som ska ersätta är Punk-looken.


Jag blir så arg.
Det finns ingen rock-look. Det finns ingen punk-look.
Antingen är man rock eller punk, lyssnar på den musiken
och lever den livsstilen, eller ingenting. En ytlig, falsk wannabe på sin höjd.
Man kan inte bli rocker, hårdrockare, punkrockare
eller vilken jävla rockare man nu vill bli, över en lunch och en modeblogg.


Det är så vidrigt och skamlöst att älska R'n'b och schlagerpop,
med Brody Dalle-liknande utstyrsel. 
"Modet" sabbar den genuina rockstilen.
Och nu ska ni ge er på punken också era dumma jävla modeidioter.


FAN VAD JAG HATAR "MODET"
Det ytligaste, fjantigaste och mest IQ-befriade skit som finns.
Punk är PUNK

DU KAN INTE HATA EBBA GRÖN OCH MISFITS
och sen ha en skinnväst med nitar och pins, tuppkam och kängor,
för att det är "inne". Låt stilen vara för fan.
Ni förolämpar dom sanna hjältarna som haft stilen länge,
och inte bara har det i två månader det för att Elin Kling sagt att dom ska.


Palestinasjalar har mist sitt budskap pga. att det blev "inne" att bära denna politiska sjal.
Men det vet inte äcklena som bär dom.





grrrr vrede
hata hata hata






Thåström, puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Håller med dig som fan :D blir arg bara jag tänker på det :D

2009-07-30 @ 23:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0