8c hette vi, 8cp brukade vi säga. Då blev en tjej sur för hennes syskon var cp.


Detta foto tog jag när jag var på väg till skolan i åttan.
Oh man, jag saknar åttan.
Jag njöt av att skapa debatter som slutade med att fem überpubertala sportkillar
stod och skrek att alla tjejer borde jobba som porrstjärnor,
medan jag stod med gråten i halsen och vrålade att dom äcklade mig
och att jag hatade alla män och att dom var våldsamma svin,
medan en förtvivlad svenskalärarinna sade att lektionen var slut.

Jag älskade att vara hatat av personerna som jag hatade.
Vilket var i princip alla i min klass utom fyra.



Här kommer därför några foton från när jag gick i åttan, den jobbiga tiden i mitt liv.
Inte riktigt lika jobbig som sexan. Det var sjukt jobbigt.
Dock var dessa tider givande, till skillnad ifrån de hopplösa timmarna i gymnasiet.
 




Kommentarer
Postat av: Trogen läsare sen forever

Det ska jag säga dig. På den tiden då alla läste din blogg var vi pubertala, osäkra och de flesta var besatta av dig. Beundrade dig till max. Men nu har de flesta av dina boggläsare blivit äldre, börjat mogna och då behöver inte alla den där "gurun" som du var för dem. Nu gillar dem dig, men de avgudar dig inte på samma sätt. Ungefär.

2009-07-24 @ 11:52:35
Postat av: Christian

Hej på dig!!!



Saknar dig...det var inte igår vi sågs direkt.

Hoppas du har det bra!

2009-07-24 @ 19:18:42
URL: http://dunderbar.blogg.se/
Postat av: Saga

Om jag haft en som du i min klass hade jag beundrat den som tusan! Tror skolor behöver fler som du, fler som står för sina åsiker & säger vad dem menar. Jag har följt dig nu i ja evigheter känns det som.. & jag kan bara säga att jag beundrar dig lika mycket var gång du skriver något. :)

2009-07-24 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0