Detta fält måste fyllas i

Nu har det varit sommarlov ett litet tag.
Jag tänker fortfarande på dedär lärarna varje dag,
hur de krossade min självbild, mina drömmar och mina känslor. 
Jag blir ledsen och förbannad när jag tänker pådet.
Men bara en kvart eller så.

Idag träffade jag Hanna. (länk). Vi gick en runda på stan och gjorde av med pengar.
Träffade även dendär superunika snubben på stan. (länk igen, klicka gärna),
och fick komplimanger så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Eftersom datorn är så seg blir det inga bilder från min dag
idag heller.



Dance like no one is watching.


Kommentarer
Postat av: Christian "Dunderbar"

Hejsan hej på dig!!!



Härligt du skrev om mig..skrattar

Jag anade ju lite att det kanske blev lite för mycket komplimanger där...men jag vill verkligen få dig och er att förstå hur mycket ni betyder för mig.

Även om vi inte ses så ofta, så blir jag verkligen glad när jag ser er.

Det finns en del personer som jag verkligen blir glad över när jag träffar dem, men det är verkligen inte överdrivet många.



Ha det bra och sköt om dig!!!



KRAM

2009-06-17 @ 19:06:34
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0