Idag träffade jag Nour <3 <3 <3 <3

Idag, söndag, vaknade jag klockan 11.15
helt utan planer för dagen. Ännu en tråkig jävla söndag, tänkte jag.
MEN ICKE

Jag tog mig till Lund och träffade min daddy
vi käkade på Subway <3 <3
sedan träffade vi NOUR!!!

Nour Al Rafai från RajRaj, Melodifestivalen, Wipeout och Ballar Av Stål!!!
EN AV MINA STÖRSTA IDOLER!!!
Vi var på väg att gå rakt förbi henne, och daddy bara "Men HEJ Noar!"
(han uttala det så), och hon trodde det var nån hon borde känna igen,
så hon bara Eeeh... Hej du... typ, Känner jag dig?
Och han bara NEJ vi är fans!
Så blev hon jätteglad och trevlig, och sade att jag var fin och jag fick ta ett foto på oss
men eftersom datorn är så seg lägger jag in den en annan gång.
Hon presenterade sin pojkvän för oss, och sa att det inte blir mer Ballar Av Stål för henne.
Så sa jag att jag verkligen älskar det hon gör, och då sa hon TACK SOM FAN



Nu skrev jag verkligen hetsigt, men det är bara för att ni ska fatta känslan.
GLÄDJE, UPPRYMDHET, pirr pirr.
I <3 Nour



Sedan gick jag och daddy till Botaniska Trädgården i Lund
och kollade på blommor och chillade,
för att sedan gå tvärs över hela Lund till Sankt Hans backar och kolla på utsikten.




Det har varit en bra dag.
Imorgon ska jag jobba. På fredag är det midsommar.
Då är det ljust till elva om molnen håller sig undan. Adjö då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0