Resten av livet har jag tid att festa.

Det ska bli svinkallt och regn framöver.
Tycker så himla synd om studenterna, MEN
man kan ha skitkul trots skitväder. Helt sant.

Och på lördag ska jag på bröllop.
Vid såna tillfällen önskar jag att jag kunde gå i klackskor,
men det kan jag inte. Det ser bara så jävla dumt ut.
Så det blir finklänning och platta ballerinaskor för mig, tjoho.



och midsommar ska nog spenderas med min familj,
det kanske gör mig till en liten torris men fan vad jag inte bryr mig.
Resten av livet har jag tid att festa.

Är det förresten någon av de 20-30 pers som läser min blogg,
som ska till Hultsfredsfestivalen?


Kommentarer
Postat av: Hannahberggren

Jag ska på hultsfred men det har jag ju redan sagt en sådär 3 ggr innan. Nu vet du ifall du glömt!

2009-06-03 @ 23:22:28
Postat av: linda

jag hade tänkt att jag skulle dit! jag MÅSTE. men ingen i min vän-krets ska dit -__-

2009-06-04 @ 18:53:05
URL: http://youudontcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0