Twilight och Alkohol

Kanske är jag inte det minsta speciell, som jag alltid trott.
Mina betyg är okej. Jag ser bara helt okej ut.
Jag älskar filmen Twilight och är numera besatt av Edward Cullen.
Vet att jag är sen, men såg den första gången i förrgår.

Satt med öppen mun och vidgade pupiller under varje scen som inkluderade Edward.
Är inte så förtjust Robert Pattinson, men jag älskar Edward Cullen.
Baseballscenen i skogen när de spelar Muse-låten... ååh så snyggt.
Kanske inte världens bästa story egentligen, men gud så fängslande film.
Längtar tills jag får se den igen.



och så har jag tänkt lite på dehär med alkohol.
Slutar du dricka efter två glas blir du sömnig och seg.
Fortsätter du dricka blir du full och odräglig.
Svårt att hitta den perfekta balansen.
Det är lättare att mista balansen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alkohol suuuuuger, det finns säkerligen bättre saker att pyssla med he he

2009-06-08 @ 10:07:50
URL: http://bitterfuckinsweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0